Wednesday, October 1, 2014

Homemade Chips!/Patatina shtepie !

(English)
Everybody loves chips and especially the little ones.
 They are the first choice during a movies night or a sleepover. You can easily prepare them with your children, siblings, cousines, friends ect. Ofcourse it would be easier to buy them but why not try and make them. It will be a fun time and remember healthier chips . 
Down below you will find the recepie. 
Hope you like and enjoy! :)

Ingredients: 
  1. Potatoes 
  2. Frying(Vegetal) oil 
  3. Spices 
  4. Salt 
Preparation:
  •  Firstly wash and peel the potatoes. 
  • Slice in finely and leave them in a bowl with water for 2 hours so you remove the starch and the fries are crocant. Change the water twice. 
  • After 2 hours take the potatoes out from the water and dry with a kitchen papper.
  •  Fry with oil in high temperature until they have a golden colour . 
  • Take out and dry with a kitchen papper to remove the oil. 
  • Put salt and spices as you wish. 
  • Let cool down and serve with different sauces. 
Bon Appetit !
        xoxo MG

(Shqip)
Te gjitheve na pelqejne patatinat dhe vecanerisht femijeve te vegjel. 
Jane nje shoqerues i mire i nje nate me filma apo per ti pergatitur me femijet,kushurinjte apo vellezerit e motrat me te vegjel. Sigurisht qe do e kishim me te lehte te shkonim ne supermarket e ti blinim, por ju sugjeroj qe ti provoni ti gatuani pasi dalin vertete te shijshme, e ne fund te fundit me te shendetshme se ato te blerat.
Me poshte do tju paraqese nje recete te cilen e gjeta pas disa kerkimesh ne internet.
Shpresoj t'ju pelqeje. :)
Perberesit 
  1. Patate
  2. Vaje luledjelli per skuqjen e tyre 
  3. Erza te ndryshme 
  4. Kripe
Pergatitja: 
  • Ne fillim lajme e qerojme patatet dhe I grijme ne feta shum te holla me majen e nje thike te mprehte
  • .I fusim ne nje ene me uje per 2ore ne menyre te tille qe te largohet niseshteja e tepert qe kan patatet dhe njekohesisht te rezultojne krokante.E ndryshojme ujin cdo 1ore(Pra 2here). 
  • Pas dy oresh I kullojme patatet dhe I thajme mire me ane te letres se guzhines.
  • Me pas fillojme ti skuqim patatet me vaj te bollshem I cili eshte nxehur mjaftueshem,fillojme dhe hedhim nga 6-7feta patate per tu skuqur,I lem ato te skuqen derisa te jen ber komplet te arta.
  •  I heqim nga vaji dhe I vendosim mbi disa letra guzhine qe te thithet vaji i tepert. 
  • Persiper ju hedhim kripe dhe erezat e ndryshme qe variojne sipas deshires.
  • Ne te njejten menyre veprojme me pjesen tjeter te patateve.
  •  I leme te ftohen dhe me pas mund ti konsumojme.

Ju befte mire!
   xoxo MG



















No comments:

Post a Comment