Sunday, September 21, 2014

CheeseCake with Berries! \ CheeseCake me Fruta pylli!

(English)
CheeseCake is one of the most difficult desserts that I might have tried to cook.
With my mom's help I made it. I can say that this is one of the most delicious desserts that anyone could try, eventhough we rather buy than cook it.. A few days ago it was the birthday of a very dear person to me...My Father's....so I decided to give it a try and cook it. Based on the coments I can say that I succeed. Down below you will find the recepie step by step.

Base:

Ingredients: 
  1. 400g biscuits Petit Beurre 
  2.  200g Butter 
  3. 3 tbs brown sugar
Preparation:
 Firstly crush the biscuits into fine grains, there shouldn't be no lumps.This ensures the crust stability.
Than add 3 tbs with brown sugar. 
Meanwhile in a pan melt the butter. 
After that mix well the crushed biscuits and the butter. 
In a pan where you will prepare the cheesecake, put some butter and add the mass. 
Form a evenly crust and put it in the freezing for 30 minutes. 
Start preparing the filling.

Filling

Ingredinets 
  1. 4 eggs( 3 whole and 1 yolk) 
  2. 200ml whipping cream 
  3. 500g philadelfia cheese 
  4. 100g sugar 
  5. 2 tbs cornstarch 
  6. 1 vanilla package 
Preparation: 
  • Firstly in a bowl put the 4 eggs, add sugar and mix well together. Than add the vanilla and 2tbs cornstarch.
  •  Mix again and in the end add the whipping cream and the philadelfia cheese.
  •  Mix until you form an evenly mass. 
  • After 30 minutes bring out the crust and add the filling. Put it in a preheated oven at 180C for 30 minutes. 
  • After 30 minutes bring it out and leave to cool down for 1 hour.
  •  Meanwhile start preparing the topping.

Topping

Ingredients: 
  1. 500g mascarpone
  2. 4 tbs lemon juice 
  3. 3 tbs sugar 
  4. 1 vanilla package 
Preparation
  • In a bowl put 500g mascarpone and 4 tbs lemon juice and mix together untill you have a evenly mix. Put it on the refrigerator for 30 min. 
  • Bring it out and add 3 tbs sugar and vanilla. Mix in medium speed for 2min and then top the cheesecake. 
  • Leave it in the fridge for more than 4 hours (one night would bee great) 
  • In the end you can serve the cheesecake with every flavour you want. I prefered Berrie Jam.

Bon Appetit.
      xoxo MG


(Shqip)

Cheesecake eshte nje nder embelsirat me impenjative qe une mund te kem provuar te gatuaj. Se bashku me mamane time ia dolem mbane.Pa frike mund te them qe eshte nje nder embelsirat me te mira qe gjithekush nga ne mund te provoj,pavaresisht se shumicen e rasteve preferojme ta blejme dhe nuk guxojme ta gatuajme vete. Para disa ditesh ishte ditelindja e nje njeriu special per mua...e Babait tim, prandaj dhe vendosa ta gatuaj kete embelsire. Bazuar ne komentet qe mora...mund te them se ia dola mbane ta realizoj.
Me poshte do tju paraqes receten se si ju mund ta pergatisni kete embelsire shume te shijshme.

Shtresa e poshtme:

 Perberesit 
  1. 400gr biskota petit Beurre
  2. 200gr gjalpe 
  3. 3luge gjelle sheqer kafe
Pergatitja: 
  • Ne fillim ne nje grirese elektrike fusim biskotat e I grijme ne menyre shume te imet dhe me pas I hedhim 3luge sheqer kafe. 
  • Njekohesisht ne nje ene me zjarr te ngadalte shkrijme gjalpin. 
  • Ne nje tas hedhim biskotat e grira imet dhe gjalpin e shkrire,I punojme me dore derisa te krijohet nje mase e njetrajtshme. 
  • Marrim nje ene ku do te pergatisim cheesecakun e lyejme me gjalp dhe persiper hedhim masen e njetrajtshme e godasim me anen e nje cekici qe te formohet nje shtrese e njejte 
  • Ne fund e fusim ne ngrirje per rreth 30minuta. 
  • Gjate kesaj kohe fillojme pergatitjen e shtreses se mesme

Shtresa e mesme:

Perberesit: 
4 kokrra veze(3te plota dhe 1te verdhe) 
Pane per embelsirat 200ml 
500gr djathe Philadelfia 
100gr sheqer 
2luge niseshte 
1pako vanilje

Pergatitja :
  •  Ne fillim ne nje ene hedhim 4kokrra veze 3 te plota dhe 1 te verdhe, shtojme sheqerin dhe I rrahim se bashku derisa sheqeri te jete tretur. 
  • Me pas shtojme 1pako vanilje dhe 2luge niseshte .I trazojme perseri dhe ne fund hedhim panen per embelsirat dhe djathin e Philadelfias e I trazojme derisa te krijohet nje mase e njetrajtshme 
  • . Pas 30min nxjerrim enen nga ngrirja dhe persiper ju shtojme masen e njetrajshme te formuar.
  •  E fusim ne nje furre te parangrohur me nje temperature 180C per 30min.
  •  Pas 30min e nxjerrim nga furra dhe duhet ta leme te ftohet per gati 1ore.
  • Gjate kohes se ftohjes pergatisim shtresen e siperme. 


Shtresa e siperme :

Perberesit: 
  1. 500gr Maskarpone
  2. 4 luge gjelle leng limoni
  3. 3luge sheqer
  4. 1pako vanilje 

Pergatitja:
 
  • Ne nje ene hedhim 500gr Maskarpone dhe 4luge gjelle me lenge limoni I trazojme me anen e rraheses elektrike derisa te jete formuar nje mase e njetrajshme,te cilen me pas e fusim te ftohet per gati 30min ne frigorifer. 
  • Pas 30min e nxjerrim masen nga frigoriferi I shtojme 3luge sheqer dhe nje pako vanilje.
  •  I trazojme per rreth 2min me anen e rraheses elektrike. 
  • Me pas marrim enen ku kemi vendosur cheesecakun I cili eshte ftohur,I hedhim persiper dhe shtresen e fundit.
  • I fusim ne frigorifer per me shume se 4ore(e gjithe nata do te ishte me mire) 
  • Ne fund mund ta sherbejme cheesecakun me cfare shije te deshirojme. 
  • Une ne kete rast kam perdorur recel me fruta pylli

 Ju befte mire!
 xoxo MG

Base~Shtresa e poshtme
















Preparation of the Base~Pergatitja e shtreses se poshtme

























Filling~Shtresa e mesme




















Preparation of the Filling~Pergatitja e shtreses se mesme


























Topping~Shtresa e Siperme





















Preparation of the topping~Pergatitja e streses se siperme






























































No comments:

Post a Comment