Wednesday, July 9, 2014

Lemon Biscuits\ Biskota me Limon

(English)
Ingredients: 
  1. 150g butter
  2. 400g flour
  3. 2 eggs
  4. 250g sugar
  5. 10g yeast
  6. 2 lemon(zest + juice of 1/2 lemon)
  7. 1 vanilla pack
  8. 1 pack baking powder
  9.  2 tablespoon milk (If needed)
Preparation:
Melt the butter for a few seconds and then add the sugar, lemon zest and mix together with a mixer. After that add the eggs, 1/2 lemon juice and 2 tablespoon with milk( If needed). Mix again. Add the flour, baking powder and mix until you have a homogeneous mass. Cover the dough and put it in the fridge for 1 hour. After then divide the dough in smaller ones. Roll out the dough with a rolling pin and cut it with different shapes. Put the biscuits in a baking pan in 150C in the oven. When the biscuits have a golden color take them out. Leave until they cool down and then they are ready to serve.
             Bon appetit
                       xoxo MG



(Shqip)


Perberesit
  1. 150 gr gjalp
  2. 400 gr miell 
  3. 2 veze 
  4.  250 gr sheqer 
  5. 10 gr maja 
  6. 2 limon(lekura + lengu I nje gjysem limoni)
  7. 1 bustine vanilje 
  8. 1 pako baking powder 
  9. 2luge qumesht (ne qoftese do te nevojiten)

Pergatitja:
Pasi kemi zbutur gjalpin per disa sekonda hedhim sheqerin dhe lekuren e limonit I rrahim per disa minuta, me pas hedhim vezet, lengun e nje gjysme limoni dhe 2 luge qumesht ne qoftese do te nevojiten I rrahim perseri me ndihmen e nje rrahese elektrike,me pas hedhim miellin, baking powder, I trazojme derisa te krijohet nje mase e nje trajtshme. Mbulojme brumin me nje qese,me pas e fusim ne frigorifer per rreth 1ore. Kur e nxjerrim e ndajme ne disa pjese brumin. Me anen e nje peci hapim brumin dhe perdorim forma te ndryshme per t'ju dhene forma biskotave. Ne fund I vendosim ne tepsi dhe gati per ne furre me temperature 150C deri sa te shohim qe biskotat kane marre nje ngjyre te arte
 Ju befte mire
           xoxo MG







4 comments: