Friday, November 28, 2014

Chicken Fillet with cheese and nuts!/Fileto pule e mbushur me arra dhe djathe!

(English)
Ingredients:(for 5 persons) 
  1. 5 chicken fillet 
  2. 200g nuts 
  3. 100g white cheese
  4. 50g kashkaval cheese 
  5. Olive oil 
  6. Pepper 
  7. Salt 
  8. 1 carrot( if you like)
Preparation: 
  • Cut the chicken breasts in the middle and marinade with olive oil, pepper, salt.
  •  Chop 100g nuts with an electric mixer. We will use them to cover the fillet .
  •  Chop the other nuts together with the cheese for the filling.
  •  Take the chicken fillet and fill them. On top you can add some carrots.( if you want). 
  • Twine the fillet and grease with olive oil and add on top the nuts.
  •  Put in a preheated oven at 180C for 20 minutes.

  • Bon Appetit
                        xoxo MG


(Shqip)
Perberesit(per 5persona)
  1. 5 fileto pule 
  2. 200gr arra 
  3. 100 gr djathe te bardhe
  4.  50 gr djathe kackavall
  5. Vaj ulliri 
  6. Piper 
  7. Kripe
  8. 1karrote (sipas deshires)
Pergatitja:
  • Presim ne mes filetot e pules dhe I marinojme me vaj ulliri,kripe,piper.
  • Me pas 100gr arra I grijme ne rrahesen elektrike. 
  • Keto do jua vendosim filetove persiper. 
  • Ndersa pjesen tjeter e grijme se bashku me djatherat, qe te pergatisim mbushjet per filetot e pules. 
  • Mbushim filetot me masen e pergatitur,persiper mund t'ju shtoni dhe karrota te grira( nese deshironi). Me pas I mbyllim me ane te spangove te gatimit dhe I lyejme me vaj ulliri e perisper u hedhim arrat e grira
  •  I fusim ne nje furre te parangrohur ne 180C per 20minuta 

Ju befte mire!

         xoxo MG
































No comments:

Post a Comment