Friday, July 11, 2014

Milkshake with Pear and Banana/Milkshake me Dardhe dhe Banane

(English)

Milkshake with pear and banana is a very refreshing drink and very popular in the beach bars. It has an unik taste and very nutritive.

Ingredients for 6 glasses:
  1. 3 ice-cream spoons with vanilla ice-cream         
  2. 350 ml milk
  3. 4 pears
  4. 2 bananas
  5. 8 pieces of ice( or more)
  6. Whipped cream
  7. Cinnamon
Preparation:
Wash and peel the pears and bananas.
Chop in small pieces and put them in a mixer.
Then add all the other ingredients( not the whipped cream). Mix them for 1 minute.
Serve in 6 glasses decorated with whipped cream and cinnamon.
      Bon Appetit
                     xoxo MG

(Shqip)

Milk Shake me dardhe dhe banane eshte nje pije freskuese mjaft popullore ne baret e plazheve. Ajo ka shije te vecante dhe plote vlera ushqyese.

Perberesit per 6 gota:
  1. 3 luge akulloreje me akullore me vanilje 
  2. 350 ml qumësht 
  3. 4 kokrra dardhe 
  4. 2 banane
  5. 8 copa akulli(ose me shume) 
  6. shkume torte 
  7. kanelle

Pergatitja:

Lajme e qerojme dardhet dhe bananet. 
I presim ne copa te vogla dhe i hedhim ne mikser. Me pas shtojme te gjithe perberesit e tjere(pervec shkumes se tortes), i hedhim ne mikser duke i perzier per 1 minute. 
I sherbejme ne 6 gota, te cilat i zbukurojme me shkume torte, dhe kanelle.

Ju befte mire
      xoxo MG 




























No comments:

Post a Comment