Wednesday, July 30, 2014

Chicken Fillet with sauce and mustard/Fileto Pule me salce dhe mustard

(English)

Ingredients:
  1. 2 chicken fillet
  2. 1 onion
  3. 2 tablespoon with mustard
  4. mint
  5. 70ml white wine
  6. 100ml milk
  7. 3 tablespoon olive oil
  8. salt
  9.  pepper

Preparation:
  • Marinade the chicken fillet with salt and black pepper.
  •  Put them in a hot pan and add a little olive oil. Leave the fillet until they get a golden colour.
  • In the pan add the fine chopped onion add 1 tablespoon with olive oil and 70 ml of white wine. 
  • Leave in high temperature for 2 minutes and then add the 2 tablespoon with mustard.
  •  In the end add 100 ml milk.
  •  At last add salt and the mint chopped finely.
  •  Leave cool down and then serve.
Bon Appetit
            xoxo MG

(Shqip)

Perberesit
  1. 2 fileto pule 
  2. 1 kokërr qepë 
  3. 2 lugë gjelle mustardë 
  4. Menders 
  5. 70 ml verë e bardhë 
  6. 100 ml qumësht 
  7. 3 lugë gjelle vaj ulliri 
  8. Kripë 
  9.  Piper i zi 

Pergatitja
  • Ne fillim marinojme fileton e pules me kripe e piper te zi. 
  • I vendosim ne nje tigan ne zjarr te nxehet I shtojme pak vaj ulliri dhe I leme filetot e pules deri sa te marrin nje ngjyre te arte.
  •  Ne tigan hedhim qepen e grire holle dhe I leme derisa te marri nje ngjyre transparente,I shtojme nje luge vaj ulliri dhe 70ml vere te bardhe. 
  • E leme ne zjarr ne temperature te larte per 2minuta dhe me pas shtojme 2luge mustarde dhe ne fund e shuajme me 100ml qumesht. 
  • Ne fund ulim temperaturen dhe shtojme kripen e menderzen e grire shume holle E leme te ftohet pakez dhe e servirim. 
Ju befte mire
              xoxo MG






















































No comments:

Post a Comment