Friday, May 1, 2015

Coconut Truffles

Ingredients
  1. 300g biscuits 
  2. 200g Coconut powder 
  3. 400g condensed milk
  4. 200g chocolate
Preparation:
  • Firstly chop the biscuits in the mixer until they are finely chopped. 
  • Then put in a bowl the biscuits, coconut powder and condensed milk and then mix all together. 
  • Put it in the fridge for 10minutes.
  •  Then bring it out and form small balls and cover with chocolate and coconut powder.
  •  In the end put them again in the fridge for 1hour and serve. 

        Bonn Appetit 
                  xoxo MG


Perberesit:
  1. 300gr biskota 
  2. 200gr arra kokosi 
  3. 400gr qumeshte I embel I kondensuar(panda,nestle,etj) 
  4. 200gr cokollat 

Pergatitja:
  •  Ne fillim vendosim biskotat ne griresen elektrike dhe I grijme derisa te behen pluhur.
  •  Me pas ne nje ene hedhim biskotat pluhurin e kokosit dhe qumeshtin e kondesuar dhe I perziejme se bashku derisa te krijohet nje mase homogjene,me pas e fusim ne frigorifer per 10minuta. 
  • Pasi I nxjerrim nga frigoriferi I formojme ne forme topi dhe I lyejme me cokollate dhe I dekorojme me pluhur kokosi. 
  • Ne fund I vendosim perseri ne frigorifer per 1ore dhe I servirim 

Ju befte mire
                 xoxo MG



























































No comments:

Post a Comment