Wednesday, August 27, 2014

Sea food salad! \ Sallate me fruta deti!

(English)
You say summer and you think of sun; sea; beach and ofcourse sea food.
 Sea food salad is an easy recepie , quick to prepare and delicious.

Ingredients:

  1. 200g sea food
  2. 1 onion
  3. 1/2 tomatoe
  4. 1/2 lemon
  5. olive oil
  6. salt
  7. pepper

Preparation:
  • Firstly wash the sea food leave them in a bowl with salt and pepper. 
  • Chop the onion and tomatoe in cubics.
  • Put the onion in a frying pan and leave until they have a golden colour.
  • Add the sea food and leave for some minutes(not to much). Then add the tomatoes and in the end add the lemon.
  • When ready serve in a plate.
Bon appetit!
 xoxo MG

(Shqip)

Kur permend stinen e veres menjehere thua diell,det,rere dhe sigurisht ushqime me prejardhje deti. 
Sallata me fruta deti,recete e thjeshte e shpejte(20minuta) dhe shume e shijshme. 


Perberesit
  1. 200gr fruta deti 
  2. 1kokerr qepe 
  3. Gjysem kokrre domate 
  4. Gjysem kokrre limoni 
  5. Vaje ulliri 
  6.  Kripe 
  7. Piper 

Pergatitja
  • Ne fillim lajme frutat e detit dhe I leme menjane e ju hedhim kripe e piper 
  • Grijme qepen ne kubik se bashku me gjysmen e kokrres se domates 
  • I vendosim qepet ne tigane dhe I leme derisa te marin nje ngjyre te arte 
  • Me pas shtojme frutat e detit I leme derisa ne te na duket e pershtatshme me pas ju shtojme domatet dhe ne fund fare ju shtojme limonin 
  • Kur te behen gati I heqim nga zjarri dhe I servirim 
Ju befte mire!
 xoxo MG






























No comments:

Post a Comment